Κυριακή 29 Απριλίου 2012

EIMAI ΓΡΑΙΚΟΣ


Χαίρετε.

Με λένε Κώστα και είμαι Έλληνας.

Σε αντίθεση με την κυρία Μουτσάτσου ξέρω κάμποσους Γιάννηδες, Δημήτρηδες και Γιώργους. Μερικοί από αυτούς είναι αρχίδια.

Πίνω ούζο και μπύρα γιατί είναι ωραία ποτά και δεν το παίζω δήθεν.

Θέλω να σπάσω τον δικομματισμό, αλλά δεν τολμάω από φόβο μη χάσω τη θέση μου στο Δημόσιο.

Θέλω να πολεμήσω τη διαφθορά, αλλά όχι με τρόπο που να βλάπτει την άρχουσα τάξη της οποίας θέλω να γίνω και μέλος.

Θέλω να δώσω στον πρωτογενή παραγωγικό τομέα την ευκαιρία που χρειάζεται για να σώσει τη χώρα, αλλά δεν θα γίνω εγώ βοσκός!

Θέλω να λέω ότι έχω δικαίωμα ελευθερίας επιλογής, για αυτό ψηφίζω τα φαντάσματα του Στάλιν και τις ψευδό-αριστερές παρατάξεις στις εκλογές της σχολής μου, αλλά όχι στις κοινοβουλευτικές εκλογές!

Θέλω να επικαλούμαι την πλούσια πολιτισμική κληρονομιά που άφησαν οι πρόγονοί μου, αλλά δε σκοπεύω να σκιστώ ώστε να προσφέρω κάτι καινούριο!

Θέλω να κοκορεύομαι για τα νησιά μου (από τα οποία χιλιάδες δεν είναι κατοικήσιμα), αλλά δε θα κάνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα για να αντιμετωπίσω τα ζητήματα προσβολής της εθνικής μου κυριαρχίας στη Μακεδονία και στη Θράκη!

Ονομάζω εαυτόν Έλληνα, αλλά με λένε Γραικό, επειδή φέρομαι σαν να είμαι ακόμη υπό Οθωμανική κατοχή!

Ε λοιπόν ναι!

Μου αρέσει να μείνουν τα πράγματα όπως είναι!

Μου αρέσει να ξύνομαι και αφήνω τα πάντα να πάνε στο διάολο, αρκεί να μη χάσω τη βολή μου!

Μου αρέσει να γκρινιάζω για τις οικονομικές μου δυσκολίες, ενώ επιτρέπω σε μαγαζάτορες και αγορές να ανεβάζουν την αξία των αγαθών!

ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΙΚΟΣ!




Post a Comment

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου